مرکز دانلود کتاب الکترونیک مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی

مرکز دانلود کتاب الکترونیک مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی

در این سایت مطالب و جزوات آموزشی مرتبط مشترک با رشته های مختلف مهندسی مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی از جمله جوش ، خوردگی ، استانداردهای بین المللی و هندبوک های کاربردی به اشتراک گذاشته می شود

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 23913

هندبوک های جوشکاری


هندبوک های جوشکاری

ASM هندبوک جوشکاری و لحیم کاری : مجموعه ASM Metals Handbooks بعنوان اصلی ترین مرجع اطلاعاتی مهندسی علم مواد در دنیا ، اطلاعات جامعی از تمامی بخش های این رشته ی عظیم را در خود گنجانده است . سعی بر این داریم این مجموعه را با کیفیت ارجینال آماده دانلود شما علاقمندان به این رشته نماییم، عملیات حرارتی می‌نامند.جوشکاری یکی از روش‌های تولید می‌باشد. هدف آن اتصال دائمی مواد مهندسی (فلز، سرامیک، پلیمر، کامپوزیت) به‌یکدیگر است؛ به‌گونه‌ای که خواص اتصال برابر با خواص مادهٔ پایه باشد.جوشکاری همچنین یکی از فرایندهای اتصال دائمی قطعات (فلزی یا غیرفلزی)، به روش ذوبی یا غیر ذوبی، با بکارگیری یا بدون بکارگیری فشار، با استفاده یا بدون استفاده از ماده پرکننده می‌باشد. فرایندهای جوشکاری به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

فرایندهای جوشکاری ذوبی و فرایندهای جوشکاری غیر ذوبی و فرایند اتصال دو قطعه به یکدیگر از طریق ذوب و انجماد یک آلیاژ زودذوب را لحیم‌کاری (به انگلیسی: Soldering) می‌گویند. در لحیم کاری (برخلاف جوشکاری) فلز پایه ذوب نمی شود و فقط فلز لحیم یا پرکننده (به انگلیسی: Filler) ذوب می شود..

هندبوک های این مجموعه از هندبوک ASM می باشد که به فرایند های جوشکاری، لحیم کاری سخت و انواع الگترود های جوش و روش های موردنیاز و متناسببا ماده پرداخته است.


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 212

برچسب های مهم

Metallurgical engineering training

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما