مرکز دانلود کتاب الکترونیک مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی

مرکز دانلود کتاب الکترونیک مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی

در این سایت مطالب و جزوات آموزشی مرتبط مشترک با رشته های مختلف مهندسی مواد ، مکانیک ، عمران و مهندسی شیمی از جمله جوش ، خوردگی ، استانداردهای بین المللی و هندبوک های کاربردی به اشتراک گذاشته می شود

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 24142

فایل های آموزشی استادارد ASME به زبان فارسی


فایل های آموزشی استادارد ASME به زبان فارسی

ASME در سال 1880 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد ، ASME یک سازمان غیرانتفاعی حرفه ای است که امکان همکاری ، اشتراک دانش و توسعه مهارت در همه رشته های مهندسی را فراهم می کند . کدها و استانداردهای ASME ، نشریات ، کنفرانس ها ، آموزش مداوم و برنامه های توسعه از اهداف ASME است . این سازمان، اخیراً انجمن بین المللی مهندسین بین رشته ای (ISIE) LLC را تشکیل داده است ، که یک زیرمجموعه جدید است و محصولات ، خدمات و فناوری های جدید و نوآورانه را به جامعه مهندسی وارد می کند.

ASME در دنیا ، بیشتر با استانداردهایی که در زمینه های مهندسی و مخصوصا حوزه نفت و گاز و پتروشیمی منتشر میکند ، شناخته می شود. استاندارد های ASME از مهمترین مراجع علمی برای ساخت ، نصب و بهره برداری از تاسیسات صنعتی است.

ASME متشکل از 4 حرف اول عبارت American Society of Mechanical Engineers به معنی فارسی : جامعه مهندسین مکانیک آمریکا می باشد.

ASME یکی از قدیمی ترین سازمانهای تدوین استاندارد در آمریکا است. این موسسه تقریباً 600 کد و استاندارد تولید کرده است که بسیاری از زمینه های فنی مانند اتصالات (Fasteners) ، لوله کشی خانگی (Plumbing) ، آسانسور ، خطوط لوله (Pipeline) ، پایپینگ و لوله کشی صنعتی (Piping) ، سیستم ها و اجزای نیروگاهی ، تجهیزات مکانیکال از قبیل بویلر و دیگ بخار و اکسچنجر و صدها موضوع ریز و درشت دیگر را پوشش می دهد. استانداردهای ASME در بیش از 100 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و به زبانهای مختلفی ترجمه شده است . که ترجمه فارسب آن تقدیم حضورتان می گردد .

 


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 110

برچسب های مهم

Metallurgical engineering training

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما